loader image


Bruttó 15.000 Ft feletti vásárlás esetén a kiszállítás ingyenes!

3. Mi a teendő, ha nem voltam otthon a csomagom kézbesítésekor?

Az EXPRESS ONE futárszolgálat újra próbálkozni fog a csomagod kiszállításával. A kézbesítés előtt értesítést küldenek e-mailben. Amennyiben ismét sikertelen a kézbesítés, abban az esetben a csomag visszakerül raktárunkba és a megrendelésed törlésre kerül. Viszont ebben az esetben a következő vásárlásod során nem tudunk újabb utánvételes rendelést elfogadni. Kizárólag előre utalással, illetve online fizetéssel tudsz majd fizetni

.
Az EXPRESS ONE tehát 2-szer próbálja meg kézbesíteni a csomagot. A Express One által küldött e-mailben kiválaszthatsz egy konkrét dátumot is, hogy melyik napon vigyék.(Érdemes olyan napot választani, amikor tudod, hogy tutira otthon leszel)
CÍMMÓDOSÍTÁS is lehetséges. Ebben az esetben újra megpróbálják kézbesíteni az új címre. De mindezt, Te tudod beállítani az Express One által küldött e-mailben addig amíg van kézbesítési lehetőséged. Érdemes olyan címet megadni, ahol van valaki aki át tudja venni a csomagod. (Munkahelyi címet is meglehet.)
Sőt, azt is kérheted, hogy a szomszédodba adják be a csomagod.
ESTI KISZÁLLÍTÁS: Ezzel kapcsolatosan kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot. (Díja: 600 Ft)

4. Milyen fizetési lehetőségek vannak?

  • Utánvét: Kézbesítéskor a futárnál fizethetsz készpénzzel és bankkártyával is. (Bankkártyás fizetésnél kérlek tájékozódj a futárnál, hogy lehetséges-e, nagyon ritka esetekben előfordul, hogy nem működik a termináljuk.)
  • Előre utalásos fizetés: ebben az esetben a megrendelés véglegesítése után, kapsz egy visszaigazoló e-mailt ami tartalmazza az utaláshoz szükséges adatokat. Az előre utalásos megrendeléseket 3 napig tároljuk, ha emlékeztetés után sem érkezik be az összeg, rendelésed töröljük.
  • Bankkártyás fizetés a Global Payments és BIG FISH biztonságos rendszerén keresztül. A rendelés leadásánál az oldal átirányít a fizetési oldalra, ahol a bankkártya adatokat kell megadni. Ezeket az adatokat nem tároljuk el.
  • Készpénzes fizetés: Személyes átvételkor. Cím: 4034 Debrecen Vámospércsi út 59.

5. Ha nincs bankkártyám, hogyan tudok fizetni?

Ebben az esetben választhatod az előre utalásos vagy az utánvétes fizetési lehetőséget. A csomag kiszállításkor a futárnak készpénzben tudsz fizetni.

6Van lehetőség felpróbálni a termékeket?

IGEN! Címünk: 4034 Debrecen Vámospércsi út 57-59. Előre egyeztetett időpont szükséges a következő telefonszámon: +36307415407

6. Mi a teendő, ha a rendelés leadása után módosítani szeretnék?

Ebben az esetben írj üzenetet az dressifyugyfelszolgalat@gmail.com e-mail címre, vagy hívj minket telefonon a +36307415407-es telefonszámon. Figyelem!: csak hívásokat tudunk fogadni, sms-t nem.

7. Pénz visszatérítésre is van lehetőség?

Igen! 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól és igényelheted a vételár visszatérítését. A terméket címkével együtt, használatlan állapotban áll módunkban visszavenni. Erről bővebben az ÁSZF-ünkben olvashatsz.

8. Hogy tudok visszaküldeni egy csomagot?

Kérjük mindenképp vedd fel velünk a kapcsolatot mielőtt visszaküldöd! Segítünk, hogy a legolcsóbb visszaküldési módot megtaláld és hogy minél kevesebb időd menjen erre.
Amennyiben termék szavatossági probléma miatt kerül egy csomag visszaküldésre, nagyon fontos hogy kövesd a visszaküldési protokollt, és ebben az esetben nagyon fontos, hogy felvedd velünk a kapcsolatot, mert csak abban az esetben térítjük vissza a visszaküldés díját, ha az általunk biztosított legolcsóbb visszaküldési módot választod. (Lsd: ÁSZF)
Ingyenes személyes rendelés visszahozás lehetséges Debrecenben.

9. Elfelejtettem vagy nem tudtam hozzáadni a kedvezményre jogosító kuponkódot a kosaramhoz

A rendelésed leadása után kérlek azonnal írj egy üzenetet az dressifyugyfelszolgalat@gmail.com e-mail címre vagy hívj minket telefonon a +36307415407-es telefonszámon és mi manuálisan hozzáadjuk.
Amennyiben a csomag feladásra került, utána már nem tudjuk módosítani.

10.  Mi történik abban az esetben, ha elutasítom a csomag átvételét?

Ha nem veszed át a csomagod, úgy a következő vásárlásod során nem tudunk újabb utánvételes rendelést elfogadni. Kizárólag előre utalással, illetve online fizetéssel tudsz majd fizetni.

11. Ha nem jó a méret, van lehetőségem cserélni a terméket?

Igen! Használatlan terméket áll módunkban cserélni, amelyről a címke sem hiányzik, tehát csak eredeti állapotában van lehetőség cserére 14 napon belül.
Kérlek ezzel kapcsolatosan vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.
Ingyenes csere lehetséges Debrecenben.

12. Csomagom nem fog megsérülni a szállítás alatt?

Nem! Környezetbarát papírdobozban küldjük, ami ütésálló. Sőt, ezt a dobozt még egy biztonsági öko futártasakba tesszük, hogy ne legyen piszkos a doboz a szállítás alatt és ne lehessen nyom nélkül felbontani.

13. Tényleg környezetbarát a csomagolás?


Igen! Nagyon nagy figyelmet szenteltünk erre a dobozok készítésénél. Mind a doboz és mind a futártasak teljesen környezetbarát és újrahasznosítható csomagolóanyag.

14. A szállítás alatt nem bontják fel, lopnak ki termékeket a csomagomból illetéktelen emberek?
Nem! Az EXPRESS ONE és a FOXPOST is egy nagyon megbízható logisztikai társaság ráadásul a dobozokat még egy biztonsági ÖKO futártasakba tesszük. A tasak lezárás után csak roncsolással nyitható ki.

15. Van lehetőség ingyenes szállításra?

Igen! Bruttó 15.000 Ft fölött a szállítás ingyenes. (Magyarország területén)

16. FOXPOST -Szállítás Foxpost csomagautomatákba.

Mi az a Foxpost?
“Csomagszállítás kényelmesen, olcsón, környezettudatosan.”
Szállítási idő: 3-5 munkanap
Hogyan kell használni? Használati útmutató:

Kosár

0
image/svg+xml

Nincs termék a kosárban.

Continue Shopping